O companie daneza vrea sa dea lovitura cu telefonul de colectie, din aur masiv. Aparatul costa cat un apartament de doua camere in Bucuresti FOTO
Un producator danez de telefoane mobile a venit cu o idee pentru miliardarii rusi, care isi pot cumpara tot ceea ce isi doresc: un telefon confectionat in totalitate din aur masiv. Aparatul celor de la Aesir nu trimite mailuri, nu are optiunea de a naviga pe net si nici nu face fotografii. Si cu toate acestea costa 57.400 de dolari, scrie NBC.
Compania spera, insa, ca noul aparat din aur masiv de 18 carate, produs intr-un numar limitat de exemplare, sa devina atractia noilor imbogatiti din Moscova.
Telefonul din aur nu este “o jucarie”, a explicat fondatorul companiei, Thomas Jensen, pentru Reuters. “Este un obiect de colectie. De exemplu, oamenii sunt obisnuiti sa colectioneze ceasuri, dar pe segmentul de telefoane mobile nu exista asa ceva”, a mai spus Jensen.
Potrivit acestuia, compania va lansa cate un model nou la fiecare un an si jumatate, iar din modelul pe care il lanseaza acum nu va produce mai mult de 5.000 de bucati, o parte din aur masiv, la un pret de 42.000 de euro (peste 57.000 de dolari), si o parte din otel inoxidabil, la pretul de 7.250 de euro (9.867 de dolari).
“Moscova este o piata in plina expansiune in ceea ce priveste arta contemporana. Pana acum, miliardarii de aici avea doar bani. Acum au si stil si isi vor cheltui banii pe ceva mai intelectual si mai sofisticat”, a explicat directorul de marketing de la Aesir, Mathias Rajani.
Producatorul finlandez de telefoane mobile Nokia fabrica deja un model exclusivist, incrustat cu pietre pretioase, pe care il vinde cu 72.500 de dolari. Cat despre telefoanele din aur masiv, expertii sustin ca pot fi o nisa pentru cei care vor sa colectioneze obiecte moderne scumpe.
“Acest tip de telefon ii va interesa pe ologarhii rusi si pe iubitele acestora, dar si pe oamenii de afaceri, care se invart in cercuri in care astfel de obiecte sunt o cerinta obligatorie”, a explicat Natalia Legotina, reprezentantul din Moscova al companiei britanice de consultanta Art Market Research.
Citeste si:
Pe acelasi subiect: