Farmec încă e la modă. Vânzările online al celui mai mare producător român de cosmetice au crescut cu 23%, atât în țară cât și în străinătate
Farmec Gerovital
Produsele antirid şi cele dermato-cosmetice se află în topul vânzărilor online ale Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, arată un comunicat al companiei.
În 2017, vânzările din magazinul online au înregistrat o creştere de circa 23% faţă de 2016. Comenzile plasate online au fost realizate atât din ţară, cât şi din străinătate.
“Zona de e-commerce este una dintre direcţiile prioritare de dezvoltare în cadrul Farmec. În 2017, am extins beneficiile şi facilităţile magazinului online, pentru a le oferi consumatorilor o interacţiune cât mai plăcută şi un acces cât mai rapid la brandurile şi produsele preferate”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec, potrivit Agerpres.
Fiolele cu Acid Hialuronic de concentraţie 5% şi Fiolele cu colagen se menţin în topurile preferinţelor românilor, fiind în 2017 cele mai solicitate produse în magazinul online.
Cea mai vândută gamă online este Gerovital H3 Evolution, creată pe baza ingredientelor active de ultimă generaţie care oferă produselor o eficacitate demonstrată clinic. Din gama Gerovital H3 Evolution, cele mai solicitate produse au fost Fiolele cu Acid Hialuronic de concentraţie 5%, Serul cu Acid Hialuronic 6% şi Crema antirid cu Acid Hialuronic 3%.
Pe următoarea poziţie este gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima gamă premium de dermatocosmetice din portofoliul Farmec, lansată în primăvara anului 2017, cu ocazia aniversării Gerovital 50 de ani.
Aslavital Mineralactiv, a treia gamă din topul preferinţelor consumatorilor, este o altă gamă unică pe piaţa locală, care are la bază extract ecocertificat de Goji şi Argilă 100% naturală, extrasă dintr-o sursă unică - Munţii Pădurea Craiului.
Printre alte game aflate în topul preferinţelor online sunt Gerovital Tratament Expert, Gerovital Luxury, Farmec, Gerovital H3 Classic sau Gerovital H3 Men. Astfel, în acest clasament se remarcă atât game consacrate deja, cât şi cele mai recente, printre care Gerovital Luxury, prima gamă de lux din portofoliul Gerovital.
Farmec S.A. Cluj-Napoca este o societate cu capital 100% românesc. La sfârşitul anului 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 unități, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.
Mai multe despre:
#Farmec#cosmetice
Pe acelasi subiect: