Decizie istorica pe piata bauturilor racoritoare. Cea mai mare schimbare din istoria Coca-Cola
Coca-Cola
Coca-Cola, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Lime se reunesc sub brand-ul unic Coca-Cola, 2017 marcand cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului, potrivit unui comunicat al companiei remis presei.
“Ne-am dorit sa readucem consumatorii in centrul strategiei noastre si sa le oferim acestora posibilitatea de a se bucura in continuare de gustul unic Coca-Cola, alegand optiunea cea mai potrivita pentru stilul lor de viata. Suntem privilegiati pentru ca brand-ul Coca-Cola este unul dintre cele mai iubite din lume, insa consideram ca acest lucru ne responsabilizeaza, in egala masura, sa le oferim consumatorilor posibilitatea de a face alegeri informate pentru ei si familiile lor”, a declarat Nicoleta Eftimiu, director de Marketing Coca-Cola Romania si Moldova.
Schimbarea consta in faptul ca cele trei bauturi racoritoare se vor reuni, din 2017, sub brandul iconic Coca-Cola, acestea devenind variante ale celebrei bauturi, dar cu continut caloric si ingrediente diferite.
Strategia „One Brand” aduce schimbari la nivelul design-ului ambalajelor, care isi vor pastra culoarea rosie si scrisul emblematic Coca-Cola. Astfel, in locul a trei variante de bauturi diferite, pe rafturile magazinelor se va regasi un singur brand.
Potrivit Nicoletei Eftimiu, campania care va sustine cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital si TV.
Coca-Cola a lansat, in luna octombrie anul trecut, Coca-Cola Lime, bautura racoritoare cu aroma de lamaie verde, varianta dezvoltata pentru Romania, la solicitarea echipei locale ca raspuns la preferintele consumatorilor romani si trendurilor curente de consum.
Coca-Cola Lime este imbuteliata la fabrica din Ploiesti si este disponibila intr-o gama larga de ambalaje: sticla NRGB de 250 ml, sticla RGB si doza de 330 ml, precum si la sticlele PET de 500 ml, 1,25 l si 2 l.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, care ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase.Pornind de la Coca-Cola, recunoscuta ca fiind una dintre cele mai valoroase marci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 20 de miliarde de dolari.
In Romania, Coca-Cola detine Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Mai multe despre:
#Coca-Cola
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS