Chinezii nu se mai imbraca de la Prada. Vanzarile producatorului italian de lux au scazut anul trecut, din cauza cererii slabe in Asia
Prada
Vanzarile producatorului italian de posete si pantofi de lux Prada au scazut in anul fiscal incheiat in ianuarie 2015 cu 1%, la 3,5 miliarde de euro, pe fondul cererii slabe din Asia, transmite MarketWatch.
In anul fiscal anterior, vanzarile Prada au crescut cu 9%, iar in 2012 cu 29%.
Industria luxului este marcata de o scadere accentuata a cererii, in special in China, grupul LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si compania Kering, proprietara Gucci, raportand vanzari in scadere.
Vanzarile Prada in regiunea Asia-Pacific au scazut anul trecut cu 7%, iar cresterile de 7%, 9% si 13% raportate pe pietele din SUA, Orientul Mijlociu si Japonia nu au fost suficiente sa contracareze declinul.
Grupul a inregistrat o scadere de 2% a vanzarilor de produse sub brandul propriu, dupa ce in anul fiscal anterior raportase o crestere de 32%. Brandul propriu acopera peste 80% din veniturile grupului.
Vanzarile de produse sub brandul Miu-Miu au avansat anul trecut cu 4%, inregistrand cresteri pe toate pietele, mai putin cea din Europa.
Mai multe despre:
#Prada#produse de lux
Pe acelasi subiect: