Ce branduri apreciaza romanii pentru raportul calitate-pret
Astazi, cumparatorii sunt foarte atenti la modul in care isi cheltuiesc banii. Inainte de a lua o decizie, consumatorii compara pretul si calitatea produselor pe care au de gand sa le cumpere. Potrivit unui studiu realizat de organizatia elvetiana ICERTIAS, Milka, Nokia, Adidas, Dacia si Nivea sunt cele mai apreciate branduri de romani, din punct de vedere al raportului calitate-pret.
Studiul “Best Buy Award” a fost realizat pe un esantion de 1.200 de persoane, cetateni romani, utilizatori de Internet, cu varsta de peste 15 ani. Sondajul a fost realizat pe baza unui chestionar online, in perioada 15-28 aprilie 2013. Studiul a cuprins 56 de categorii economice diferite cum ar fi: vanzare cu amanuntul, alimentatie, incaltaminte, imbracaminte, cosmetice, electrocasnice, telecomunicatii, finante si altele.
Rezultatele cercetarii arata ca romanii apreciaza cel mai mult brandurile Milka, Nokia, Adidas, Dacia si Nivea, din punct de vedere al raportului calitate-pret.
Castigatorii celorlalte categorii sunt Acer (computere portabile), Arctic (aparate de uz casnic), Rama (margarina), Maggi (supe instant „la plic“), Danone (probiotice), Jacobs (cafea instant), Head&Shoulders (sampon de par), Ariel (detergent de rufe).
Important de mentionat este ca studiul nu masoara capitalul brandului sau cota de piata, noteaza organizatia ICERTIAS. Pentru a masura raportul calitate-pret al bunurilor si serviciilor de pe piata, au fost luate in considerare doar experienta, opinia, satisfactia si perceptia consumatorilor.
Pe acelasi subiect: