Brandurile care trag sa moara si-au gasit a doua viata in tara unde nu se simte criza
Economia chineza e una dintre putinele oaze de liniste, in mijlocul unei crize mondiale ce pare fara sfarsit. Insa o plimbare prin marile orase chineze este pentru consumatorul european sau american, ca o intoarcere in timp.
Masinile, hainele si chiar mancarea occidentala fac vanzari uriase in China. Si asta indiferent daca marca respectiva are sau nu succes in tara ei de origine. Un exemplu e lantul de restaurante fondat de cantaretul american Kenny Rogers. In state, compania a dat faliment.
De altfel, China e locul unde brandurile aflate pe moarte vin sa renasca. Unul dintre ele este Buick, o masina produsa de General Motors, pe care in Statele Unite ale Americii numai bunicile o mai cumpara. In China, situatia e diferita.
Explicatia e simpla. Decenii la rand, consumatorii chinezi nici nu au auzit de produsele straine sau de ce anume era la moda in Vest.
Pe acelasi subiect: