Brandul elvețian Mövenpick, care produce înghețată doar din ingrediente naturale, intră pe piața locală. Gelateria din România este cea mai mare din Europa de sud-est
Brandul elvețian Mövenpick, cu o tradiție de peste 60 de ani în producerea înghețatei de calitate, bazată pe ingrediente naturale, intră și pe piața din România, sub formă de franciză.
Prima gelaterie Mövenpick din România a fost deschis în incinta Băneasa Shopping City și este în acest moment cel mai mare boutique Mövenpick din Europa de sud-est.
“Am vrut să avem un loc cu totul special, în care să oferim clienților o experiență, un loc în care să te poți regăsi și îndepărta de obișnuit. Iar prima provocare a fost legată de loc”, spune Miruna Tohăneanu, deținătoarea boutique-lui Mövenpick în România.
“Am ales în final Băneasa Shopping City, un centru comercial cu peste 23 de milioane de vizitatori pe an, unde consumatorii au foarte multe opțiuni în zona de food. O altă provocare este sezonalitatea sau obiceiul românilor de a mânca înghețată doar vara, consumatorul de la noi având tendința de a considera înghețata un desert în completarea unor feluri principale. Iar la aceasă provocare răspundem prin asocierea înghețatei cu cele mai fine produse de patiserie, pe care le găsiți în incinta Mövenpick din mall”, completează antreprenorul.
Investiția în prima gelaterie Mövenpick din România se ridică la 250.000 de euro, iar planurile de business nu se opresc aici. „Fiind vorba de un brand premium, plănuim în următorii trei ani să deschidem mai multe boutique-uri în Cluj, Timișoara, Iași, iar lista rămâne deschisă”, spune Miruna Tohăneanu.
Înghețata Mövenpick se diferențiază prin ingredientele naturale pe care le folosește. Înghețata Mövenpick conține, în medie, 37% lapte și smântână care provin exclusiv din regiunea Alpilor elvețieni. De asemenea, toate sortimentele de sorbet Mövenpick sunt vegane și folosesc numai ingrediente naturale, pentru un gust delicios. La prepararea produselor nu se folosesc grăsimi vegetale, nu se adaugă ulei de palmier, iar rețetele nu conțin OMG. Textura obținută este foarte cremoasă și cu topire lentă, o altă marcă a brandului.
Ingredientele pure, naturale și laptele și smântâna provenite din Alpii elvețieni sunt combinația reușită pentru o experiență premium. La prepararea înghețatei Mövenpick se folosesc numai lapte și smântână provenite de la mici ferme situate în Alpii elvețieni, acolo unde văcuțele cresc în țarcuri deschise și se hrănesc în principal cu ierburi și flori. Aceste ferme sunt mici afaceri de familie, lăsate moștenire de la o generație la alta odată cu principiile sănătoase și grija deosebită pentru ingredientele produse.
Ueli Prager este fondatorul Mövenpick. În 1948 se deschid primele restaurante Mövenpick. Inițial, în anii 1960, înghețata a fost produsă de grupul Mövenpick doar pentru vânzări la restaurante, iar din 1972 se trece la producția de înghețată Mövenpick în magazine dedicate. Ueli Prager a crezut cu tărie că ingredientele naturale vor oferi o experiență culinară unică, astfel că a pus în centrul moștenirii sale gastronomice smântâna și laptele de cea mai bună calitate, obținute de la mici ferme din zona Alpilor elvețieni.
Se spune că fermierii care furnizează ingredientele pentru prepararea înghețatei Mövenpick își numesc văcuțele Matilda, Sophie sau Candy și le îngrijesc cu dragoste. Aerul curat de munte, iarba verde a pajiștilor din Alpi și apa cristalină contribuie la crearea unui cadru sănătos pentru creșterea acestor văcuțe, care sunt lăsate libere cât mai multe zile pe pășuni. Fermierii își transmit cunoștințele din generație în generație, iar astfel secretele lăsate moștenire contribuie la păstarea în timp a calității premium a ingredientelor obținute.
Mai multe despre:
#Mövenpick#inghetata
Pe acelasi subiect: