BCR a eliminat comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM. Dar cresc costurile pentru operatiunile la ghiseu
Banca Comerciala Romana a eliminat, de la 1 octombrie, comisioanele de retragere numerar si interogare sold la ATM-urile BCR prin cardurile de debit, platile intrabancare in lei si valuta prin Click 24 si Touch 24Banking, pentru persoane fizice.
Noua oferta de cont curent vine cu o serie de modificari in zona comisioanelor incasate pentru retragerile de numerar de la ghiseu si de la ATM-urile altor banci, dar si pentru platile intra & interbancare la ghiseele bancii.
Clientii BCR vor beneficia si de o oferta simplificata de pachete de cont curent si de servicii la preturi competitive.
Concret, un client va putea, din decembrie 2015, sa isi deschida un nou cont curent cu card de debit atasat, emis instant, in mai putin de 10 minute.
"Ne dorim sa contribuim la schimbarea felului in care clientii fac banking, prin stimularea utilizarii cardurilor de debit si, efectuarii de operatiuni prin Internet Banking. De aceea, am redefinit oferta noastra de cont curent si tranzactii, bazandu-ne pe un principiu simplu: dezvoltarea si reducerea costurilor operatiunilor efectuate prin canale alternative si cresterea costurilor pentru operatiunile la ghiseu. Astfel, clientii nostri vor castiga timp, iar consilierii nostri ii vor ajuta sa ia cele mai bune decizii pe plan financiar", a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking, BCR.
Banca Comerciala Romana, membra a Erste Group, este cea mai mare din Romania, dupa valoarea activelor (14,4 miliarde euro), dupa numarul de clienti, dar si pe segmentele de economisire si creditare.