Al doilea jucator de pe piata transporturilor de pasageri estimeaza o crestere a afacerilor cu 30%
Grupul Eurolines Romania estimeaza pentru sfarsitul acestui an o cifra de afaceri de 331 milioane lei, in crestere cu 30% fata de anul anterior, cand a inregistrat 254 milioane lei, anunta compania intr-un comunicat remis Incont.ro.
Vanzarile de pachete turistice distribuite prin retelele TUI TravelCenter si Eurolines au inregistrat in anul 2013 o crestere de aproximativ 62% comparativ cu nivelul inregistrat in anul 2012, ajungand la nivelul de 69,41 milioane de lei.
Majorari s-au inregistrat si la celelalte linii de business. Astfel, vanzarile de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter si Eurolines au crescut cu 19%, ajungand la nivelul de 87,66 milioane lei, iar cele aferente transportului international cu autocarul sub brandul Eurolines, au avut un avans de 6% in 2013 comparativ cu 2012, atingand cifra de 38,76 milioane lei.
In acest an, reteaua TUI TravelCenter si Eurolines s-a extins cu 16 agentii de turism.
“Dezvoltarea retelei de distributie sub cele doua branduri TUI TravelCenter si Eurolines a fost unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru acest an si va fi si pentru 2014”, declara Dragos Anastasiu, presedintele Grupului Eurolines Romania.
70% din cifra de afaceri a grupului o reprezinta in acest an aportul Touring Europabus Romania, companie care detine brandurile TUI TravelCenter si Eurolines. Si celelalte companii membre ale grupului au inregistrat cresteri importante ale cifrei de afaceri in acest an.
In 2014, Eurolines se axeaza pe consolidarea pozitiei pe piata si dezvoltarea afacerilor in mediul online, anunta compania in comunicat.
Anul trecut, Eurolines a transportat pe cursele externe peste 150.000 de pasageri si a raportat o cifra de afaceri de 243 milioane de lei.