Efectul grevelor repetate de la Lufthansa. Care este acum al treilea aeroport din Europa, dupa ce Frankfurt a pierdut podiumul. Va concura cu Heathrow si Charles de Gaulle
Aeroportul Ataturk din Istanbul a trecut in 2015 in fata celui de la Frankfurt si a devenit al treilea mare aeroport din Europa. Turkish Airlines si-a continuat expansiunea rapida, in timp ce grevele repetate de la Lufthansa AG au afectat activitatea pe cel mai mare aeroport german, transmite Bloomberg.
Aeroportul londonez Heathrow, principala baza de operatiuni a British Airways, a ramas si in 2015 cel mai mare din Europa, urmat de Charles de Gaulle din Paris, chiar daca acesta din urma a inregistrat doua luni consecutive de scadere a numarului de pasageri dupa atacurile teroriste din noiembrie.
Numarul de pasageri care au tranzitat prin aeroportul de la Frankfurt a crescut anul trecut cu 2,5% pana la 61,04 milioane, sub tinta de 4%.
In schimb, aeroportul Ataturk a inregistrat o crestere de 8,2% a numarului de pasageri pana la 61,32 milioane, ceea ce a consolidat pozitia sa drept centru global capabil sa rivalizeze cu Dubaiul, baza de operatiuni a transportatorilor din zona Golfului Persic precum Emirates Airlines.
Aeroportul Ataturk a devansat inca din 2014 aeroporturile din Madrid si Amsterdam, iar in trei ani numarul de pasageri care au tranzitat prin aeroportul din Istanbul a crescut cu peste 16 milioane, comparativ cu o crestere de doar patru milioane pentru aeroportul de la Frankfurt.
In conditiile in care transportatorul aerian Turkish Airlines vrea sa-si dubleze flota pana la aproape 440 de avioane in anul 2021, este foarte posibil ca in cativa ani aeroportul Ataturk sa concureze cu Heathrow si Charles de Gaulle. Aceasta cu atat mai mult cu cat in 2015 Heathrow a inregistrat cea mai mica crestere a numarului de pasageri din primele 10 mari aeroporturi din Europa, 2,5%, pana la 75 de milioane de pasageri.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS