Volkswagen intra pe segmentul de car-sharing. Nemtii vor sa preia Didi Chuxing, echivalentul chinezesc al aplicatiei de transport Uber
Volkswagen
Grupul german Volkswagen a anuntat joi ca este in negocieri cu firma Didi Chuxing - echivalentul chinez al aplicatiei de transport Uber - pentru a infiinta o companie mixta in statul asiatic, nemtii manifestandu-si astfel interesul pentru tehnologia care conecteaza in timp real pasagerii cu soferii care utilizeaza platforma, transmite Reuters.
Didi Chuxing, cunoscuta anterior sub denumirea Didi Kuaidi, controleaza 87% din piata de servicii de transport de tip car-hailing din China. Compania este prezenta in peste 400 de orase chinezesti si sustine ca are aproximativ 300 de milioane de utilizatori care zilnic efectueaza peste 11 milioane de calatorii prin intermediul platformei sale.
Volkswagen, unul din cei mai mari producatori auto din lume, a anuntat anul acesta ca va investi in compania de tip car-hailing Gett. Rivala General Motors a investit in compania Lyft, care ofera servicii similare, in timp ce Toyota Motor Corp are un parteneriat cu Uber Technologies, care este prezenta si in Romania.
Separat, seful Volkswagen China, Jochem Heizmann, a anuntat joi ca producatorul auto german vrea sa-si majoreze vanzarile de vehicule electrice in statul asiatic la 400.000 de unitati pe an pana in 2020. China este cea mai mare piata auto din lume.
Vanzarile grupului german Volkswagen au urcat cu 4,7% in octombrie, a treia luna consecutiva de crestere, iar China ramane principalul motor de crestere al vanzarilor grupului german, transmit Xinhua si Reuters.
Volkswagen a livrat luna trecuta 870.300 masini de pasageri, vehicule comerciale si camioane, fata de 831.300 in octombrie 2015.
Compania face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.
Mai multe despre:
#Volkswagen#aplicatii
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS