Vanzarile Volkswagen au depasit toate estimarile. Grupul german va vinde 10 mil. masini in 2014, cu patru ani mai devreme decat anticipa. Ce pregatesc nemtii in continuare
fabrica Volkswagen din nordul Germaniei, Wolfsburg
Directorul general al Volkswagen (VW), Martin Winterkorn, va prezenta spre sfarsitul acestui an un plan strategic care va include noi tinte de profit si vanzari, in conditiile in care grupul german ar putea vinde in 2014 peste 10 milioane de vehicule, cu patru ani mai devreme decat anticipa anterior.
Actuala strategie a Volkswagen prevede ca grupul sa devina cel mai mare producator auto la nivel mondial in functie de vanzari pana in 2018, relateaza Automotive News.
"Acum este timpul pentru un nou pas. Ne vom concentra mai mult pe clienti si nevoile lor viitoare", a declarat Winterkorn pentru Manager Magazin.
Alte prioritati ale noului plan de afaceri, numit Future Tracks, sunt masinile conectate la Internet, constructia unor vehicule atractive pentru o populatie tot mai imbatranita, eficienta energetica si piata chineza.
Planul este destinat perioadei 2018-2025 si va dezvolta elementele esentiale ale strategiei pentru 2018, a spus Winterkorn.
Actualul plan de afaceri prevede ca profitul operational sa ajunga la 8% din vanzari in 2018. Pentru acest an, VW anticipeaza un profit operational de 6-7% din vanzari, comparativ cu 6% in 2013.
Anul trecut, grupul VW a vandut 9,72 milioane de vehicule.
Pe acelasi subiect: