Cota de piata a Dacia s-a situat la 1,5% in primele 11 luni, potrivit datelor prezentate de oficiul german pentru inmatriculari auto. 

Inmatricularile sub marca Renault, detinuta de grupul francez cu acelasi nume, au scazut cu 8,2%, la 90.403 autoturisme. Grupul este prezent in Germania atat cu Renault, cat si cu Dacia.  Dintre cele 33 de marci analizate, doar zece au inregistrat cresteri in primele 11 luni.

Vanzarile Volkswagen, liderul pietei cu o cota de aproape 22%, au scazut cu 6,6%, la 593.092 unitati. 

In octombrie, inmatricularile Dacia au scazut cu 7,8%, la 3.455 de autoturisme, reprezentand o cota de piata de 1,4%.

Vanzarile totale din Germania au inregistrat un declin de 2%, la 254.652 de masini.  Cele ale marcii Renault au scazut cu 7,1%, la 9.053 de unitati, iar cele ale Volkswagen au crescut cu 1,8%, la 60.638 de masini.

Dinte cele 33 de marci pentru care au fost prezentate date, 13 au consemnat o evolutie pozitiva a inmatricularilor, iar restul declin. 

Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Franta au inregistrat in luna noiembrie cea mai mare crestere in randul marcilor cu vanzari de volum, iar in primele 11 luni au consemnat a doua rata de crestere, dupa Fiat, in timp ce piata franceza a scazut in ambele intevale analizate. 

In primele 11 luni, vanzarile de autoturisme Dacia in Franta au crescut cu 8,4%, la 79.865 autoturisme. In aceeasi perioada, piata franceza a scazut cu 7,1%, la 1,61 milioane de masini. 

Vanzarile Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% fata de 2011, la 359.822 autovehicule, din care putin peste 6% au fost comercializate in Romania, unde compania s-a mentinut tot

usi lider, iar cele mai mari piete de desfacere au ramas Franta (23,4%), Germania (13%), Algeria, Turcia si Italia.  Franta a dominat in 2012 topul vanzarilor Dacia pe tari, cu 84.522 unitati comercializate, urmata de Germania, cu 46.590 unitati si de Algeria, cu 41.710 vehicule. Topul vanzarilor externe este continuat de Turcia - 28.964 autovehicule, Italia - 26.832 si Spania - 17.847.