Stroe: Dacia nu are in plan productia de vehicule hibrid
Automobile Dacia nu are in strategia sa productia de autovehicule hibrid, intrucat infrastructura nationala si interesele in domeniul petrolului nu vor permite prea curand dezvoltarea unei piete de profil, a declarat, joi, vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.
"Sunt sceptic in ceea ce priveste viitorul vehiculelor hibrid si electrice in Romania, in primul rand avand in vedere ca pentru introducerea pe piata a unor astfel de vehicule este nevoie de o infrastructura de alimentare cel putin dubla fata de cea clasică, cu carburant", a afirmat Stroe, prezent la evenimentul aniversar - 30 ani de la infiintarea producatorului de acumulatori Rombat.
De asemenea, el a spus ca interesele in domeniul petrolului nu vor permite dezvoltarea unei piete de profil in viitorul apropiat.
Totodata, reprezentantul Dacia a mentionat ca eforturile autoritatilor in ceea ce priveste implementarea de programe de stimulare pentru achizitia de vehicule hibrid si electrice sunt limitate.
Stroe a precizat ca cel putin pana in 2015 Dacia are pusa la punct o strategie de productie foarte buna.
Referitor la Rombat, Stroe a aratat ca producatorul va furniza baterii si pentru celelalte uzine Renault unde sunt produse masini din gama Dacia.
"Rombat va furniza si pentru celelalte uzine Renault unde sunt produse masini din gama Dacia. Din 2012, de exemplu, uzina bistriteana va fi furnizor si pentru uzina Renault din Rusia. Rombat furnizeaza zilnic 1.500 de baterii catre Dacia", a mai spus Stroe.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS