Service-urile incearca sa-si mentina clientii cu teste gratuite pentru lumini si verificarea aerului conditionat
Pe fondul scaderii vanzarilor de masini, dealerii si importatorii vin cu noi solutii pentru a atrage clientii deja existenti in service-uri, cea mai profitabila parte a businessului auto, scrie Ziarul Financiar.
"In 2010 Mercedes-Benz a ianugurat patru noi centre autorizate de service si alte cinci cereri sunt in curs de derulare pentru vehicule comerciale", a spus Philipp Hagenburger, seful diviziei de servicii postvanzare din cadrul Mercedes-Benz Romania.
O scadere a veniturilor in service-uri a existat, potrivit directorului Mercedes-Benz, dar a fost de aproximativ 5%, mult mai mica spre deosebire de inmatricularile de masini care anul acesta s-au redus cu peste 26%, potrivit Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor.
Pentru fidelizarea clientilor, cei de la Mercedes-Benz au lansat pachete economice pentru masinile iesite din garantie, dar si programe de extindere a garantiei in cazul masinilor noi vandute.
Citeste continuarea in Ziarul Financiar!
Pe acelasi subiect: