Românii au înmatriculat cu peste 27% mai puţine autoturisme noi, în primele patru luni. Dacia, cea mai solicitată marcă
Dacia Duster
Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut în România, în aprilie, cu 27,46% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată statistica Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), publicată luni.
Astfel, conform datelor centralizate, în ceea ce priveşte totalul autoturismelor noi înmatriculate la nivel naţional, în intervalul ianuarie - aprilie, acesta a fost de 32.300 de unităţi, faţă de cele 44.527 de exemplare consemnate în primele patru luni din 2019.
În funcţie de numărul autoturismelor înmatriculate, cele mai multe solicitări au vizat mărcile: Dacia - cu 8.834 de exemplare (-38,30 comparativ cu ianuarie - aprilie 2019), Volkswagen (2.942 unităţi, +0,55%), Skoda (2.779 de unităţi, -12.99%), Renault (2.503 unităţi, -33,55%), Hyundai (2.239 unităţi, +4,77%) şi Ford (1.726 de unităţi, -49,09%).
În acelaşi timp, în cursul lunii aprilie a acestui an, în România au fost în înmatriculate 4.321 de autoturisme, în scădere cu peste 50% faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior.
Pe mărci, Dacia se află pe primul loc în privinţa solicitărilor, cu 1.397 de unităţi, în scădere cu 37,61% în comparaţie cu aprilie 2019, urmată de Volkswagen - cu 338 de exemplare (-51,51%), Skoda (325 de unităţi, -50,31%), Renault (318 exemplare, -56,62%) şi Ford (271 unităţi, -51,61%).
Pe de altă parte, cea mai redusă frecvenţă a înmatriculărilor a fost înregistrată în cazul: Jeep (7 exemplare), Jaguar şi SsangYong (câte 6 unităţi), Subaru (2), Alfa Romeo, Bentley şi Ferrari (câte o unitate).
Pe segmentul autoturismelor rulate, în intervalul ianuarie - aprilie, au fost înmatriculate 128.325 de unităţi, în scădere cu 12% comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2019. Din acest total, 32.2015 de unităţi au fost din gama Volkswagen, mai puţine cu 9,92% în comparaţie cu primele patru luni din anul precedent.
Datele DRPCIV arată că, în 2019, la nivel naţional, erau înmatriculate aproximativ 8,75 de milioane de autovehicule, din care peste 6,9 milioane de autoturisme.
În Capitală, numărul autovehiculelor înmatriculate, anul trecut, ajunsese la aproximativ 1,46 de milioane de unităţi, iar din acest total 1,169 milioane de unităţi erau încadrate la categoria autoturisme.
Statistica oficială menţionează că, la finele anului 2019, pe drumurile din România circulau 4,344 milioane de autovehicule cu motoare pe benzină, respectiv 3,895 milioane de maşini diesel.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS