Renault anunta un profit in crestere cu 41%, cu o marja la nivel record
Renault
Profitul Renault a crescut cu 41% in primul semestru din acest an, datorita redresarii pietei auto si restilizarii unor modele, transmite Reuters.
Al doilea producator auto din Franta a inregistrat in primele sase luni din acest an un profit operational de 1,54 miliarde de euro, iar marja de profit a urcat de la 4,9% la 6,1% - cel mai ridicat nivel raportat de Renault, conform actualelor standarde de contabilitate.
Profitul net a urcat in perioada ianuarie - iunie 2016 cu 8,8%, la 1,5 miliarde de euro (1,74 miliarde de dolari), in timp ce veniturile au crescut cu 13,5%, la 25,19 miliarde de euro.
Livrarile Renault au crescut semnificativ pe majoritatea pietelor globale, depasind rivala interna PSA Group si devenind al doilea mare producator auto european, dupa grupul german Volkswagen AG.
Rezultatele "demonstreaza relevanta strategiei noastre", a afirmat directorul general Carlos Ghosn, subliniind "increderea in perspectivele pentru intregul an 2016".
Compania franceza a reiterat obiectivele pentru acest an, incluzand o crestere a veniturilor, a marjei de profit si un flux de numerar pozitiv, care s-a ridicat la 381 de milioane de euro in primul semestru din 2016.
Analistii se asteptau la un profit net de 1,6 miliarde de euro si un profit operational de 1,39 miliarde de euro in primele sase luni din acest an.
Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS