In acest context, se pune intrebarea daca Romania devine incet, dar sigur ceea ce a devenit Franta pentru Renault: locul unde se investeste in cercetare si dezvoltare datorita inginerilor bine pregatiti, dar unde productia incepe sa fie afectata de costurile in crestere.

"Intai trebuie sa spun ca lumea este intr-o continua schimbare, intr-o continua evolutie. De aceea, pentru fiecare dintre noi apar noi provocari. Romania, ca tara, nu face exceptie. Situatia indu­striala din Romania este una de care suntem foarte mandri. Avem parte de calitate atat pe partea de inginerie, cat si de fabricatie. Insa, trebuie sa stiti ca lucrurile nu se opresc aici. Exista oricand posibilitatea sa mutam situri fie catre Maroc, fie catre alte tari din Africa, sa mutam partea de industrial, cat si de inginerie si design. De ce? Pentru ca nu ne putem complace, nu putem sa ajungem la un nivel de complezenta. Nu trebuie sa vedem niciodata situatia ca fiind una statica, pentru ca astfel intelegem situatia economica ca fiind una statica si ajungem intr-o mare eroare", a spus Carol Tavares, directorul operational al Grupului Renault si al doilea om in ierarhia grupului francez dupa Carlos Ghosn, potrivit zf.ro.