Cimitirul de masini al Europei. RAR: Numarul de vehicule introduse Romania a crescut cu 80%, dupa eliminarea timbrului de mediu, cele mai multe Euro 1 si 2. Varsta medie a parcului auto depaseste 12 ani
Masini
Numarul de vehicule introduse in parcul auto national a crescut in primele cinci luni ale acestui an cu 80% fata de aceeasi perioada din 2016, a declarat marti directorul tehnic din cadrul Registrului Auto Roman (RAR), Cristian Bucur.
"Daca privim comparativ cu ceea ce s-a intamplat in primele cinci luni ale anului 2016, in primele cinci luni ale anului 2017, per ansamblu, am constatat o crestere cu 80% a numarului de vehicule introduse in parcul national auto. Gradul de motorizare al romanilor a crescut cu 80%, ceea ce este o cifra importanta", a spus Bucur, citat de News.ro.
Acesta a mentionat ca numarul de vehiculelor euro 4 s-a dublat, iar numarul vehiculelor euro 2 si euro 1 a crescut de doua ori si jumatate, ceea ce inseamna o imbatranire sensibila a parcului auto din Romania.
"Daca ne referim la varsta, varsta lor a crescut. Daca anul trecut varsta medie era undeva putin peste opt ani, in 2017 vehiculele care au intrat in primele cinci luni au avut o varsta medie de 12 ani si trei luni", a precizat Bucur.
Directorul din cadrul RAR a mentionat ca starea tehnica a acestora este considerata corespunzatoare la momentul intrari lor in parcul auto, dar depinde de modul in care vor fi intretinute.
Desi starea infrastructurii din Romania poate grabi uzura acestor vehicule, detinatorul este cel care ar trebui sa aiba discernamant si sa trimita autovehicul la service pentru a fi reparat in cazul unui incident suferit din cauza infrastructurii, potrivit directorului RAR.
Importurile de masini second-hand s-au majorat sensibil dupa eliminarea timbrului de mediu, de la 1 februarie, arata statisticile oficiale.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS