Presedintele isi “pimp”-uieste limuzina. Miscarea desteapta care ii va aduce sustinatori din comunitatile de tuneri
Primul stagiu: nemultumirea fata de lege, afisata la vedere. Totul despre sistemele de siguranta si de atac de pe cea mai sigura limuzina.
Sistemul de vot este una dintre nemultumirile care l-a facut pe cel mai puternic presedinte din lume sa ia decizia unui tuning minor. Schimbarea formei numarului sau adaugarea altor scrisuri pe el sunt intelese ca tuning-uri exterioare.
Motivul presedintelui este unul care ii chinuie pe rezidentii din Washington D.C. dintotdeauna. Conform legii, nu le este permis sa aiba un reprezentant in congress, adica asta inseamna sanse reduse la votul decisiv si drepturi electorale reduse.
Ca manifest impotriva legii nedrepte (dupa cum o considera locuitorii Washington D.C.), proprietarii de masini au scris pe numerele de inmatriculare “Taxation Without Representation”. Motivul e simplu: sunt impotriva contribuirii la bugetul de stat print axe atat timp cat nu au reprezentat in legislativ.
Barack Obama isi va pune noile placate de inmatriculare pe masina prezidentiala, un Cadillac supraintitulat “Bestia” (The Beast). Presedintele Clinton a fost si el solidar cu oamenii din Washington D.C. si a raspuns cu aceeasi forma de protest in timpul celor doua mandate (1993-2001, al 42-lea presedinte american). George W. Bush nu a vrut sa faca asta.
Cadillac-ul presedintelui american are 6 metri si prinde 100 de km/h (limitat din motive de securitate). Masina consuma 11 litri / 100 km. Obama are in spate toate gadget-urile si o linie de comunicatie directa cu Pentagon-ul. Limuzina prezidentiala este dotata si cu arme, camera infrarosu, tunuri cu gaze lacrimogene, sistem automat de extinctie pentru incendii si sange de schimb pentru presedinte in cazul accidentelor.
Caroseria este aliaj din titan, otel si ceramica. Geamul din dreptul soferului este singurul care se deschide, fix 7.5 cm pentru a plati taxele de drum sau pentru a discuta cu serviciile secrete. Grosimea usii este de 20 de cm si are greutatea unei usi de Boeing 757. Soferul este antrenat de CIA. Proiectantii s-au gandit si la posibilitatea unei explozii, as ca au blindat si rezervorul de benzina. Ultima dotare de siguranta este oxigenul , tinut in niste rezerve speciale din portbagaj.
Mai multe despre:
#masini#Barack Obama
Pe acelasi subiect: