Premieră în istoria Volkswagen. Principala marcă a grupului nu participă la salonul auto de la Paris, cel mai important din lume
Volkswagen
Grupul auto german Volkswagen a decis că principala sa marcă (VW) nu va avea un stand propriu la viitorul salon auto de la Paris din acest an, o premieră în istoria VW care dovedeşte tendinţa constructorilor auto de a evita saloanele tradiţionale, transmite Reuters, preluată de Agerpres.
Volkswagen, cel mai mare grup auto european, şi-a redus deja prezenţa la saloanele auto tradiţionale, inclusiv cele de la Detroit şi Frankfurt, după izbucnirea scandalului manipulării emisiilor poluante în 2015.
În paralel, multe din evenimentele tradiţionale ale industriei auto au înregistrat o scădere a numărului de vizitatori după 2000, ceea ce i-a forţat pe mulţi producători să îşi regândească modul în care îşi cheltuiesc bugetele de marketing.
"Marca Volkswagen îşi revizuieşte în mod constant participarea la saloanele auto internaţionale. După ce a studiat acţiunile sale de comunicare pentru 2018 a decis că nu va participa la salonul de la Paris cu un stand propriu, optând mai degrabă pentru evenimente punctuale legale de produsele sale", a declarat un purtător de cuvânt de la Volkswagen, adăugând că marca ar putea organiza diferite activităţi de comunicare în capitala Franţei inclusiv test drive-uri.
Decizia celor de la VW constituie o lovitură dură pentru salonul auto mondial de la Paris, rebotezat 'Paris Motor Show'. Cel mai important salon auto din lume, după numărul de vizitatori, va fi organizat în prima parte a lunii octombrie. Şi alte mărci auto, precum Ford, Opel şi Volvo Cars, au anunţat că nu vor participa la salonul de la Paris.
În schimb, alte mărci din grupul Volkswagen, respectiv Audi, Skoda, Seat şi Porsche, şi-au confirmat prezenţa la evenimentul care va avea loc în perioada 2-3 octombrie la Porte de Versailles.
"Costurile excesive şi beneficiile reduse cu privire la legăturile cu consumatorii şi construire de imagine nu justifică eforturile. Saloanele auto sunt condamnate dac nu găsesc o nouă abordare", susţine Ferdinand Dudenhoeffer, director la Center for Automotive Research de la Universitatea Duisburg-Essen. Dudenhoeffer, fost director de marketing la Porsche, a estimat că în total grupul Volkswagen va cheltui până la 50 de milioane de euro la salonul de la Paris.
Unul din motivele scăderii numărului de vizitatori la saloanele auto tradiţionale este şi faptul că tehnologia a devenit principala platformă pentru automobilele conectate şi autonome, ceea ce atrage vizitatori şi expozanţi spre evenimente rivale precum saloanele Consumer Electronics Show (CES) din Las Vegas şi Mobile World Congress din Barcelona.
Mai multe despre:
#Volkswagen#salonul auto de la Paris
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS