Inmatricularile Dacia in Germania au crescut cu 8,4% in primele sase luni, intr-o piata in scadere
Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut in primul semestru cu 8,4%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, la 23.481 unitati, in timp ce piata germana a scazut cu 8,1%, la 1,5 milioane de masini.
Alaturi de Dacia, alte sapte marci au inregistrat cresteri in acest interval, dintr-un total de 33 de marci analizate, potrivit datelor oficiului pentru inmatriculari auto german KBA, citate de Mediafax.
Astfel, inmatricularile Jaguar au crescut cu 35%, la 2.236 unitati, Seat a avansat cu 30%, la 41.359 unitati, iar Land Rover cu 21%, la 6.912 unitati. Cresteri inferioare Dacia au consemnat Subaru - 5,4%, la 4.737 unitati, KIA - 4,8%, la 29.041 unitati, Porsche - 3%, la 11.849 unitati, si Mazda - 2,7%, la 23.329 unitati.
Cota de piata a Dacia s-a situat in primele sase luni la 1,6%. Vanzarile Renault, grup care detine Dacia, au scazut cu 12,3% in intervalul analizat, la 48.911 unitati. In luna iunie, inmatricularile de autoturisme Dacia noi au urcat cu 5,3%, la 4.679 unitati, echivalentul unei cote de piata de 1,7%. Piata germana a scazut in iunie cu 4,7%, la 282.913 unitati.
Alaturi de Dacia, alte 12 marci au inregistrat cresteri in iunie, inclusiv Volkswagen, liderul pietei cu aproape 22% din vanzari atat in iunie, cat si in primul semestru. Inmatricularile Volkswagen au crescut cu 1,6% in luna iunie, la 61.251 unitati in iunie, dar la semestru se mentin inca pe scadere, cu 9%, la 324.948 unitati. Germania a fost anul trecut a doua mare piata pentru Dacia, dupa Franta.
In Franta, Dacia a avut in primul semestru cea mai mare crestere procentuala pe piata auto, de 7,3%, la 46.900 unitati, insa a inregistrat in luna iunie o scadere de 18,7%, la 8.200 inmatriculari de autoturisme noi. Piata franceza a scazut in primul semestru cu 11%, la 1,118 milioane de unitati, iar in iunie cu 9%, la aproximativ 225.000 unitati.
Vanzarile Dacia la nivel global au crescut anul trecut cu 4,8% fata de 2011, la 359.822 autovehicule, din care putin peste 6% au fost comercializate in Romania, unde compania s-a mentinut totusi lider, iar cele mai mari piete de desfacere au ramas Franta (23,4%), Germania (13%), Algeria, Turcia si Italia.
Franta a dominat in 2012 topul vanzarilor Dacia pe tari, cu 84.522 unitati comercializate, urmata de Germania, cu 46.590 unitati si de Algeria, cu 41.710 vehicule. Topul vanzarilor externe este continuat de Turcia - 28.964 autovehicule, Italia - 26.832 si Spania - 17.847.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS