Ingineriile financiare din spatele privatizarii ARO
Ingineriile financiare din spatele privatizarii ARO se tes si astazi, la 6 ani dupa falimentarea uzinei din Campulung Muscel. Statul roman a pierdut totul: fabrica, masini, plus un oras intreg, intrat in somaj. Si de parca n-ar fi de ajuns, acum tot statul este, pe cale sa le plateasca aproape 14 milioane de dolari celor care au preluat ARO si n-au fost in stare sa-l reporneasca. Intreaga poveste o puteti afla Duminica la "Romania, te iubesc!".
In urma cu cateva saptamani, la "Romania, te iubesc!" ati putut urmari dezastrul de la ARO. Ati vazut cum a fost pusa pe butuci singura masina romaneasca de teren.
"Romania, te iubesc!" a continuat sa investigheze felul in care statul a pierdut unul dintre cele mai importante branduri romanesti. John Perez, cel care a cumparat ARO pe o suma derizorie, incearca sa obtina de la statul roman aproape 14 milioane de dolari pentru investitii pe care de fapt nu le-a facut niciodata.
Indignare si neputinta, asta au simtit muscelenii de cand Aro a fost pus ape butuci. Si acum, dupa mai bine de 6 ani de cand a intrat in faliment, John Perez cel care a cumparat fabrica cu doar 150.000 de euro, incearca sa scoata de la statul roman cateva milioane.
La tribunal se desfasoara ultimele secvente dintr-un film tragic pentru romani. Saptamana aceasta a fost o noua runda in instanta. Avocatul platit de AVAS a cerut o amanare, dar a refuzat sa poarte o discutie despre subiectul ARO in dosarul pentru care a fost angajat de Autoritatea pentru Valorificarea activelor Statului.
In schimb, avocatul celor de la Global Vehicles este relaxat. La aceasta ora, clientul sau nu trebuie sa-i dea ceva statului roman, dimpotriva, trebuie sa primeasca bani.
Dar nu sunt singurele sume cerute si primite de investitorul problema. Despre ce bani este vorba si care au fost persoanele implicate in semnarea contractului de privatizare de la ARO, aflati duminica, la "Romania, te iubesc!".