Germanii incep sa renunte la Dacia si Renault!
Inmatricularile de autoturisme Renault si Dacia au scazut cu 33,1% in iulie, fata de aceeasi luna a anului trecut, la 15.342 de unitati, in timp ce piata pe ansamblu a consemnat un declin mai mic, de 30,2%, la 237.428 unitati.
Din cei 33 de constructori analizati, sapte au avut o evolutie pozitiva in iulie, respectiv BMW-Mini, Jaguar, Land Rover, Mercedes, Porsche, Smart si Sonstige, potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA.
Cota de piata a Renault si Dacia a avansat la 6,5% in iulie, de la 5,2% in luna anterioara, grupul francez plasandu-se pe pozitia a saptea in topul constructorilor.
Lider al pietei germane a ramas Volkswagen, cu o cota de piata de 18,9%, urmat de Mercedes (10,3%), BMW-Mini (9,9%), Audi (8,1%), Opel (7,8%) si Ford (7,3%).
In primele sapte luni ale anului, inmatricularile Renault-Dacia au scazut cu 34,6%, la 90.796 unitati. Piata germana a coborat cu 29% in ianuarie-iulie, la 1,7 milioane de unitati. Grupul francez a avut o cota de piata de 5,3% in primele sapte luni ale anului.
Volkswagen a vandut in ianuarie-iulie cele mai multe autoturisme in Germania, respectiv 371.814, aferente unei cote de piata de 21,8%, fiind urmat de Mercedes (9,4%), BMW-Mini (9,3%), Opel (7,7%), Audi (7,5%), Ford (6,9%) si Renault-Dacia.
Doar Land Rover, Nissan Infiniti si Jaguar au consemnat cresteri in perioada analizata.
Germania a devenit, in 2009, principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008, datorita programului de innoire a parcului auto derulat de guvernul german, care s-a tradus intr-un discount semnificativ pentru modelele marcii romanesti.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS