Daimler renunta la modelul Maybach. Cu ce-l va inlocui din 2013
Producatorul auto Daimler a anuntat ca va renunta la productia modelului de super-lux Maybach, punand astfel capat unui deceniu de pierderi, in conditiile in care o masina se vinde cu mai mult de 350.000 de dolari, scrie Bloomberg. Compania spera ca, in acest fel, clientii fideli se vor orienta catre modelul Mercedes-Benz S-Class, care va aparea pe piata in 2013.
“Nu are rost sa construim un succesor al modelului actual. Modelele S-Class sunt superioare, deci pot inlocui cu succes Maybach-ul”, spus direcorul executiv al companiei, Dieter Zetsche.
Daimler nu a reusit sa faca profit, dupa ce a decis sa reintroduca in productie modelul din anii ’30, a mai spus Zetsche.
Mercedes va creste, in schimb, numarul de modele din clasa S de la trei la sase, pentru a mari volumul vanzarilor, posibil sa il dubleze la 80.000 de masini pe an.
Daimler intentiona ca vanzarile brandului Maybach, relansat in 2002 dupa o pauza de 60 de ani, sa atinga 1.000 de masini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la circa 200 de unitati.
Analistii din industria auto au sustinut de mult timp ca Maybach nu are o pozitie puternica pe piata. Volkswagen (VW) si BMW au avut mai mult succes pe segmentul superlux, datorita marcilor britanice Bentley si Rolls-Royce.
Vanzarile de automobile Rolls-Royce, fabricate de BMW, au crescut cu 41% in primele noua luni ale acestui an, la 2.441 unitati, datorita pretului mai mic al modelului Ghost. In cazul automobilelor Bentley, produse de VW, vanzarile au urcat cu 31%, la 4.763 unitati.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS