Care vor fi cele mai vandute marci auto? Viitorul nu suna bine pentru masinile japoneze
Americanii se intorc impotriva japonezilor si nu le mai cumpara masinile.
Edmunds.com arunca bomba in piata cu un studiu care distruge planurile producatorilor japonezi. Nici Toyota nu mai sta confortabil pe locul I, cu Volkswagen si GM foarte aproape de acelasi volum de vanzari.
Diferentele in TOP 3 sunt foarte mici, iar nemtii vor primul loc pana in 2015, mai ales ca au masina perfecta pentru lupta asta - XL1 – consuma 1 litru/100 km. Japonezii au iesit primii in 2012 cu 9,75 mil. unitati, cu numai 450.000 mai mult decat GM.
Acum, vestile sunt mai proaste. Studiul american spune ca 37% dintre cumparatorii intre 25 si 34 de ani au ales marci autohtone, cu 2 procente mai mult decat in 2008. In aceeasi perioada, marcile japoneze au cazut de la 50,5% la 43%.
Coreenii au si ei o pondere importanta in scaderea afinitatii pentru brandurile japoneze. 10% din masinile vandute anul trecut in acelasi segment 25-34 ani au venit din Coreea. Estimarile vin dintr-o baza de date cu inmatricularile de masini noi (sursa R.L Polk & Co.).
Analistii Edmunds. com cred ca producatorii americani au de castigat pentru ca au inceput sa faca masini mici, care consuma putin si nu costa mult. Totodata, ei cred ca marcile coreene au reusit ce era mai important: sa castige increderea clientilor in niste marci care nu au o cine stie ce istorie .
Coreenii au avut cea mai mare crestere de piata din 2008 pana azi, de doua ori, de la 5% la 10%. Si brandurile europene au sarit un pic, de la 8.5% acum 4 ani, la 10% in 2012. Marcile din Europa au avut cea mai consistenta crestere pentru ca au acoperit taote segmentele de varsta, nu doar 25-34 de ani.
Mai multe despre:
#producatori auto#masini
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS