Americanii urca peste nemti. Limuzina exceptionala care se uita de sus la Seria 7 si S Klasse. FOTO
![Americanii urca peste nemti. Limuzina exceptionala care se uita de sus la Seria 7 si S Klasse. FOTO](https://assets.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_5_size9.jpg)
Daca spui Lincoln unui om care stie masini mai bine decat 90% dintre noi, o sa spuna direct Navigator. Era un SUV enorm, cat un tanc. Unul era si prin Bucuresti si legenda spune ca lua 40 litri/100 km.
Lincoln e insa mult mai mult decat un SUV. Si a fost in istoria Ford din 1922 pana azi, adica dupa 5 ani de la infiintare.
In 1942 a inceput traditia unui model limuzina Continental. Generatiile acestei masini au continuat pana in 1997, insa forma si succesul au scazut ambele.
Lincoln a mai ramas in piata cu niste modele care se vand 99,99% numai in SUA. Se mai gaseste insa cate un european excentric din an in Pasti-ca tot vine acum.
La Salonul de la New York, Lincoln - adica Ford, promite resurectia modelului Continental. Iar ceea ce vedem in imaginile astea este fabulos. Ne cam schimba complet ideea de limuzina asa cum o stim de la nemti.
![](http://web3.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_1.jpg)
Unii or sa spuna ca are ceva din masinile germane, englezesti si dintr-un Maserati in fata. Nu stim ce are si ce n-are, dar arata exceptional. Are si din musculatura americana, si din liniile nemtesti si din rafinamentul italienesc. Ford le-a adus pe toate intr-un model pe a carui lungime nu a specificat-o producatorul. E mare si asta conteaza.
![](http://web3.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_2.jpg)
Stim insa ca are roti pe 21 de inci, deci e o masina mare. Una din descoperirile speciale pentru acest model este o trapa cu un geam special care tine temperatura inauntru cu 18 grade mai mica decat afara.
![](http://web3.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_3.jpg)
Lincoln spune ca a folosit inauntru cele mai senzuale material si asta suna intr-adevar excitant pentru un om care-si permite maximum din tot. Alte miracole sunt in spate, unde stopurile, atunci cand nu se aprind, au un aspect de crom ca record estetic la spoilerul cu esapament SF.
![](http://web3.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_4.jpg)
Din nou inauntru, proiectantii masinii spun ca scaunele au 30 de moduri in care se pot regla bineinteles ca sunt combinatii de Lincoln, luate cate Ford. IN sfarsit, partea tare a lucrurilor e ca motorul ramane american 100% - este un V6, turbo, de 3 litri. Are tehnologia EcoBoost premiata ani la rand cu coronita, mandria companiei Ford.
![](http://web3.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_6.jpg)
Puterea nu a fost inca data, dar theoretic trebuie sa fie undeva la 400 de cai judecand oferta actuala raport cai/cilindree. Daca masina asta o sa fie mai mult de un concept, atunci si pretul va fi mult mai mare decat al unui Ford actual. Ca repere putem lua deja un BMW Seria 7 sau un Mercedes Clasa S. Asta inseamna 80.000 de euro plus.
![](http://web3.protv.ro/assets/incont/2015/03/30/image_galleries/51357/americanii-se-urca-pe-nemti-limuzina-exceptionala-care-se-uita-de-sus-la-seria-7-si-s-klasse-foto_5.jpg)
Duminica de la 10:00, la ProMotor pe Sport.ro, vedeti premierele saptamanii la Salonul Auto de la New York.
Pe acelasi subiect: