Românii nu mai vor să stea la bloc și își caută case pe Google. Căutările pentru locuințe pe internet au crescut cu 83%, în iunie
Casa, gradina, terasa, imobiliare
Căutările pe Google ale românilor în materie de imobiliare au crescut, în iunie, iar expresia "case de vânzare" a înregistrat un salt de 83% faţă de luna martie, arată o statistică întocmită de Search Ads.
Raportat la luna iulie a anului trecut, în iunie 2020, expresia "case de vânzare" a cunoscut o creştere tot de 83%, de la 14.800 la 27.000 de căutări pe Google.
Cele mai multe căutări pe această expresie s-au înregistrat în Bucureşti (circa 30%), urmat la distanţă foarte mare, de Timişoara, Braşov, Cluj sau Constanţa, cu ponderi între 3,5 şi 4,4%.
De asemenea, căutările "case de vânzare Bucureşti" se află la cel mai înalt nivel din ultimii ani. Astfel, potrivit analizei, aceasta a înregistrat, în luna iunie 2020, o creştere de peste 80% (până la 14.800 de căutări/lună), comparativ cu iulie 2019, respectiv cu martie 2020, lună ce marchează începutul stării de urgenţă.
Şi căutările de apartamente au cunoscut creşteri, însă la un nivel mai scăzut faţă de cele de case. Expresiile "apartamente de vânzare" şi "apartamente Bucureşti" au cunoscut o creştere de circa 30% în iunie 2020, faţă de aprilie 2020.
În ceea ce priveşte tipul de apartament, topul preferinţelor nu a suferit modificări, "apartamente de 2 camere" reprezentând în continuare cea mai căutată expresie, aproape dublu faţă de "apartamente 3 camere" şi de opt ori mai accesată decât "apartamente 4 camere".
Search Ads, agenţie de marketing online înfiinţată în anul 2012, este specializată pe industria real-estate şi deţine cel mai mare portofoliu de proiecte imobiliare - Cosmopolis, Militari Residence, Palladium Residence, Cortina Academy, Delta City.
De la lansarea pe piaţă, compania a ajutat la vânzarea a peste 20.000 de apartamente şi case. În prezent, doar pentru proiectele imobiliare din portofoliu administrează un buget de publicitate de peste 3 milioane de euro in campanii Google Ads/Facebook Ads. Search Ads este certficată Google Premier Partner, Facebook Blueprint Certified Buyer, Google Webdesigner.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS