Costurile reduse pentru listare, posibilitatile de prezentare detaliata a proprietatii, adaugarea de poze si pozitionarea proprietatii pe harta au contribuit decisiv la mutarea ofertei de imobiliare din zona de ziare si reviste catre internet.

Conform analizei MagazinulDeCase.ro, in anul 2003, anunturile publicate online reprezentau doar 9% din totalul anunturilor de vanzare.

Proportia intre online si print s-a schimbat insa de la an la an. Astfel, incepand cu anul 2006 balanta s-a inclinat deja in favoarea mediului online, cand 52% din numarul total al anunţurilor de vanzare erau publicate online.
              
Odata cu inceperea crizei, numarul de anunţuri de vanzare din online aproape ca s-a  dublat in raport cu anunturile din print. Astfel in 2009 s-au inregistrat cu 45.,5 % mai putine anunturi publicate in ziare si reviste decat in online, acelasi trend mentinandu-se si in prima jumatate a lui 2010.

Orientarea vanzatorilor catre online a fost amplificata si de cresterea masiva a cumparatorilor si chiriasilor care folosesc internetul pentru a cauta o locuinta. Usurinta in cautare, posibilitatea de a salva proprietatile favorite si de a negocia direct cu proprietarii au facut din internet locul preferat de intalnire a cererii cu oferta de imobiliare.

Desi numarul tranzactiilor a scazut, numarul de vizitatori ai site-urilor de profil imobiliar a  continuat sa creasca.

MagazinulDeCase.ro a fost achizitionat, la inceputul lunii iulie, de catre Sanoma Digital SRL, companie subsidiara a grupului Sanoma Magazines International.