Atria Urban Resort a vândut 25% din cele 398 apartamente incluse în faza II a proiectului rezidențial estimat la peste 100 mil. euro
Atria Urban Resort
Atria Urban Resort, complexul rezidențial dezvoltat în vecinătatea lacului Străulești de antreprenorii Liviu și Eugen Lepădatu, în parteneriat cu SIF Moldova, a vândut 25% din cele 398 de apartamente construite în faza a doua a proiectului imobiliar estimat la peste 100 de milioane de euro, în total.
Situat în nord-vestul Capitalei, complexul Atria Urban Resort este unul unul dintre puținele proiecte rezidențiale din București construite pe principii de sustenabilitate urbană, master planul fiind realizat de o companie specializată în planificare comunitară din Londra iar proiectul de o firmă de arhitectură locală.
Astfel, construcțiile destinate locuirii vor reprezenta doar 25% din cele 9 ha suprafața totală a proiectului, restul de 75% reprezentând spațiu liber cu elemente peisagistice complexe.
Planificat să fie dezvoltat în patru etape, până la finalul anului 2023, proiectul rezidențial numără în prezent 558 de apartamente dintre care primele 160 au fost finalizate și vândute în proporție de 95%, până la mijlocul acestui an.
”Complexului de 12 milioane de euro reprezentând Faza I a proiectului i se adaugă 31 de milioane de euro reprezentând valoarea construcției și amenajării celor 398 de apartamente și spațiului verde aferent din Faza II a proiectului. Apartamentele incluse în faza II intră în etapa de executie a instalațiilor și compartimentărilor după care urmează finisajele. Estimăm că primii proprietari vor primi cheile noii lor case în toamna anului viitor. Prețul mediu pentru cea de-a doua fază este de 1.150 euro/mp util dar promoțiile de lansare au început sub acest preț”, a declarat, într-un comunicat remis presei, Liria Themo, reprezentant Atria Urban Resort.
Garsoniere la 50.000 de euro și 4 camere la 107.000 euro
Mixul de spații de locuit ține cont de profilul clientului interesat să locuiască în complexul Atria Urban Resort dar și de cerințele actuale de pe piața muncii care ia diverse forme, incluzând și telemunca sau lucrul de acasă, potrivit reprezentantului companiei.
Astfel, peste 75% dintre apartamentele incluse în faza a doua a proiectului vor avea 2 și 3 camere, 17% vor reprezenta garsoniere și garsoniere duble iar diferența, apartamente cu 4 camere. Prețul unei garsoniere începe de la 50.000 de euro în timp ce prețul unui apartament cu 4 camere poate începe de la 107.000 euro.
”Atria a atras o diversitate mare de persoane însă cei mai mulți cumpărători de până acum sunt persoane cu vârsta între 30 și 50 de ani. Sunt foarte multe familii tinere, la început de drum împreună. Odată cu introducerea stilului de muncă remote, oamenii au început să aprecieze tot mai mult faptul că noi am gândit Atria pe modelul satelor de vacanță sau a resorturilor internaționale și mai puțin ca o aglomerare urbană tipică, în care predomină spațiile construite. Am ales să construim într-o manieră sustenabilă, blocuri P+4, în care confortul casei este completat de confortul spațiilor exterioare unde amenajăm parcuri, alei, piscine, locuri de joacă personalizate”, a explicat reprezentantul companiei.
Atria Urban Resort a fost construit folosind conceptul ”charette”, utilizat pe scară largă în străinătate și care se bazează pe colaborarea unei echipe interdisciplinare de specialiști în amenajare urbană – arhitecți, peisagiști, specialiști în dezvoltare urbană, reprezentanți autorităților și partenerilor de afaceri.
Astfel, doar o pătrime din suprafața totală a complexului va fi reprezentată de construcții cu destinație locuință. Pentru fiecare apartament construit, investitorul plantează un copac urban (salcâm, mesteacăn, stejar, frasin, arțar, magnolie sau Gingko Biloba), creând astfel o perdea verde cu rol de protecție pentru locuitorii complexului. ”Conform promisiunii asumate la începutul proiectului, am creat un parc cu o varietate mare de copaci și am încadrat în natură o zonă de agrement, am evitat să folosim plasticul, am plantat sălcii creand tuneluri verzi”, spune Liria Themo.
Pentru faza a treia de dezvoltare a complexului, intrat deja în proiectare, costurile sunt estimate de antreprenori la 24 milioane de euro. Aceștia își mențin toate termenele asumate din planurile mutianuale ale afacerii.
Pe acelasi subiect: