Absolventul de Harvard care controleaza dorintele adolescentilor. Reteta de business care a revolutionat Hollywood-ul
Alloy Inc. nu este un nume pe buzele tuturor, insa produsele companiei americane se bucura de o popularitate la nivel mondial: serialele Gossip Girl, Vampire Diaries si volume precum “The A-List,” “Private” sau “The Clique.” Ceea ce putini stiu este ca CEO al companiei si unul dintre cei mai influenti manageri din domeniul culturii tinerilor este un absolvent de Harvard.
Inca de la infiintare, din anii 90, compania Alloy a exercitat o influenta ridicata asupra mentalitatii tinerilor americani, cu mult mai mare decat orice alta entitate din domeniu.
Creatorul ei, Matt Diamond, (43 ani), parea tututor la inceput un candidat nepotrivit pentru afacerile dedicate tinerilor, dat find faptul ca a absolvit Harvard si a petrecut 20 de ani la General Electric, in Tokyo. Insa a stiut sa profite de faptul ca in piata lipseste o afacere, si anume cea dedicata in totalitate culturii tinerilor.
Numele lui Diamond apare rar in presa de business pentru ca Alloy.Inc se bazeaza pe un model de functionare dificil de descris. Compania inseamna un amestec de agentie de publicitate, studio de film, casa de productie TV si editura.
Este un mix atipic de afaceri construite in cadrul aceleiasi companii si din aceasta cauza nu se bucura de o notorietate prea mare.
Matt Diamond, in colaborare cu Zernick Media, pregateste un nou show TV de succes: Pretty Little Liars, scrie Business Insider.