"La nivel global, compania demareaza un nou program de recompensare a fortei de vanzari, inlaturand complet obiectivele individuale de vanzari. Romania a facut deja un pas in acest sens: pe piata locala, GSK a eliminat target-urile individuale de vanzari la inceputul anului 2013. Tot acum va incepe si un proiect prin care vor fi stopate platile catre profesionistii din domeniul sanatatii pentru angajamentele acestora ca vorbitori si pentru participarea la conferinte si congrese medicale, in Romania acest proces urmand sa fie demarat in 2014", se arata intr-un comunicat al GSK Romania. 

Astfel, angajatii GSK Romania sunt recompensati in functie de cunostintele lor specializate, de calitatea serviciilor si de performanta GSK.

Acest nou sistem de recompensare va fi activ in toate tarile in care GSK opereaza, pana la inceputul lui 2015. In ceea ce priveste eliminarea platilor pentru medici, compania spune ca, in locul acestor activitati, va finanta educatia medicala pentru profesionistii din domeniul sanatatii prin granturi educationale independente. 

Compania va acorda o mai mare atentie si investitiilor catre dezvoltarea competentelor interne din aria medicala si stiintifica si a competentele pentru canalele alternative de comunicare, inclusiv tehnologiile digitale. 

GSK, una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, precizeaza ca va continua sa ofere un nivel adecvat de plati pentru serviciile profesionistilor din domeniul sanatatii in studiile clinice sponsorizate, in activitatile de consultanta si in studiile de piata, inclusiv in Romania.