Va avea succes continutul sponsorizat pe Facebook? Parerile analistilor
De cand a devenit o companie publica, Facebook atrage si mai mult atentia. Mai ales cand vine vorba de strategiile si veniturile pe care le scoate din publicitate. Iar promovarea continutului referitor la branduri e una din modalitatile prin care mega-reteaua sociala isi propune sa atraga companiile.
Totusi, un raport al agentiei Greenlight arata ca, la inceputul anului, 44% dintre utilizatorii de internet din toata lumea NU au dat niciodata click pe reclamele sponsorizate de pe Facebook. Utilizatorii sunt insa mult mai dispusi sa interactioneze cu acest tip de continut despre branduri direct pe site-uri.
Chiar si statisticile Facebook din luna februarie aratau ca doar 16% din fanii paginilor de brand vedeau saptamanal cel putin un post despre brand. In incercarea de a creste procentajul acestora pana la 50%, Facebook a lansat asa-numitul Reach Generator.
Ramane de vazut daca acesta va garanta interactiunea cu posturile sponsorizate si-i va determina pe utilizatorii retelei sa trimita mai departe catre prieteni si altceva decat quiz-urile (32% dau share) sau concursurile la care participa (29% dau share).
(sursa: emarketer.com)
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS