Programele de stiri, magnet de reclame
Regularitatea, publicul fidel si audientele mari au transformat programele de stiri in principala tinta a celor care cumpara publicitate.
Competitia dintre furnizorii de media pentru a atrage cat mai multe reclame este si in aceasta toamna extrem de stransa. Dupa ce, in vara, Campionatul Mondial de Fotbal a atras investitii uriase in publicitate, toamna a revenit cu grila obisnuita de programe, care se lupta in audiente pentru a deveni cat mai atractive in ochii cumparatorilor de publicitate.
Steve Dallas, managing director la Initiative Media, spune ca programele de stiri aduna de fiecare data cea mai mare ”concentratie publicitara”, atat datorita regularitatii cu care sunt difuzate, cat si cresterii interesului consumatorilor pentru acest tip de programe, pe fondul contextului economic actual.
”In ceea ce priveste programele care au inregistrat cele mai bune audiente, in prima parte a anului am avut obisnuitul mix de filme, stiri si programe de divertisment. Campionatul Mondial de Fotbal a fost de departe zona cea mai ofertanta pe segmentul de public masculin in luna iunie”, adauga Steve Dallas.
Cititi mai multe despre vanzarile de publicitate pe businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS