Astfel, la nivelul intregii zile, Pro TV s-a clasat la nivelul publicului comercial - publicul urban cu varste cuprinse intre 18 - 49 de ani - pe primul loc, cu 2,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 1,8 puncte de rating si 11,3% cota de piata.

Si pe publicul din mediul urban audienta medie inregistrata la nivelul unei zile aduce suprematia pentru Pro TV, care inregistreaza 3 puncte de rating si 15,3% cota de piata, iar Antena 1, doar 2 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Clasamentul ramane neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, cand Pro TV obtine, la nivelul publicului comercial, 6,8 puncte de rating si 21,3% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1, care inregistreaza doar 3,7 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Acelasi clasament ramane valabil si in cazul publicului din mediul urban, unde Pro TV se afla pe locul intai cu 6,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, iar Antena 1, pe locul al doilea, cu 4,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.