Numar de magie la banca: Cum si de ce iti dispar banii din cont in cateva secunde?
Nu este deloc o gluma, este trista realitate! Un bucurestean s-a trezit chiar de doua ori in aceasta situatie: a depus o suma pe contul de card, dar bancomatul nu i-a eliberat chitanta doveditoare si cand a intrat in banca, functionarul l-a anuntat ca banii nu sunt in cont si ca tranzactia nu a fost inregistrata. Ce este de facut in astfel de situatii? Ce "numar de magie" face banca cu banii tai si cine este de vina?
Banca in cauza sa apara: "Garanti Bank detine o retea de peste 160 de ATM-uri in toata tara, la care sunt realizate in fiecare luna peste 150.000 de tranzactii (25% reprezinta depuneri de numerar) din care mai putin de 0,1% constituie incidente de tipul celor mentionate in intrebare (Care este frecventa incidentelor in care clientii dvs. reclama faptul ca, la depunerea de numerar, bancomatul nu elibereaza chitanta si tranzactia nu apare ca fiind efectuata, n.red.)."
Care sunt cauzele?
Cauzele "sunt in mare parte legate de erori temporare cauzate de diverse alte incidente, precum linii de comunicatii, calitatea bancnotelor, folosirea incorecta (depunere de monede sau introducerea banilor in mod gresit) etc.," spune banca.
"Garanti Bank incearca in permanenta sa limiteze pe cat posibil aparitia acestor erori, prin utilizarea celor mai moderne tehnologii pentru bancomate, printr-o informare cat mai completa a clientilor si prin alocarea unei echipe dedicate remedierii acestor probleme in cel mai scurt timp posibil", a explicat pentru incont.ro Ilker Ozdemir, Director Transaction Banking & Alternative Delivery Channels in cadrul Garanti Bank.