"Noul nostru parteneriat cu Mediafax va inlesni mentinerea calitatii publicatiilor GQ si Glamour in Romania. Mediafax este partenerul ideal pentru ca afacerea noastra sa se dezvolte", anunta Carol Cornuau, presedinte al Condé Nast International - piete emergente. 

Orlando Nicoara, CEO al grupului Mediafax, declara: "Ne incanta si ne onoreaza sa adaugam portofoliului nostru in continua expansiune publicatii high-quality ca GQ si Glamour. Sunt doua branduri care pot deveni motoare promitatoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales intr-o zona unde creativitatea si continutul pot genera o cota mai buna de piata si o audienta mai loiala". 

Grupul Mediafax are o infrastructura consacrata si puternica de media. Portofoliul Mediafax include revista de lifestyle The One si alte publicatii, cum ar fi ProSport, Pro Motor si cotidianul Ziarul Finanicar. De asemenea, Mediafax detine, sub acelasi nume, o agentie de stiri si o platforma digitala. 

Condé Nast, o divizie a Advance Publications, este un reper al excelentei in publicarea de multimedia. Condé Nast opereaza in acest moment pe 25 de piete, publicand 138 de reviste, peste 100 de site-uri si peste 170 de aplicatii de tableta si smartphone, sub nume celebre precum Vogue, GQ, Glamour, Wired, Condé Nast Traveller si Vanity Fair. Cele mai recente actiuni includ lansarea Vogue in Olanda, Condé Nast Traveller in India si Rusia, GQ in Brazilia si Turcia, AD in China si India, Glamour in Brazilia.