Ba mai mult decat atat, cateva zile mai tarziu cei doi tineri, Richard si Chloe, au decis sa spele masina, ocazie cu care au curatat... inclusiv volanul.

Potrivit ziarului The Sun, citat de stirileprotv.ro, ei si-au dat seama abia dupa doua saptamani ca au fost posesorii unei averi. Mai exact, atunci cand Richard s-a dus din nou la fast-food si a primit, din nou, in pachetul cu mancare un sticker. Imediat, Chloe a cautat pe Internet si i s-a facut rau. Autocolantul pe care ei il aruncasera si pe care scria "Mayfair" aducea posesorului suma de 500.000 de lire sterline!

Richard a incercat sa isi aduca aminte unde a aruncat biletul respectiv, inclusiv cu ajutorul unor sedinte de hipnoza, insa degeaba.

Conducerea companiei respective de fast-food a aflat de aceasta intamplare si a declarat ca intelege "drama" celor doi tineri, insa "fara biletul castigator nu ii poate ajuta."

Incont.ro este disponibil si in varianta pentru mobil: m.incont.ro!