Xerox isi extinde centrul de servicii pentru clienti din Oradea. Pana cand se fac recrutari de personal
Xerox isi extinde centrul de servicii pentru clienti, din Oradea. Procesul de recrutare a personalului continua pana la sfarsitul lui 2016, pentru ocuparea a 40 de posturi libere.
Numarul angajatior aici a crescut de la 35 de agenti la inceputul lui 2015, la peste 110 angajati in prezent.
"Datorita relocarii centrului din Oradea, compania va putea sa ofere un spatiu de lucru optim unui numar tot mai mare de angajati si va putea lua in calcul extinderi ulterioare, toate acestea pentru a raspunde cerintelor clientilor. Scopul nostru este sa ridicam standardul in ceea ce priveste mediul de lucru la nivel global, angajatii nostri fiind cea mai importanta resursa", a declarat Robert van Diem, Senior Vice President Xerox Customer Care Operations in Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Centrul ofera servicii de customer care pentru clienti din industriile de telecomunicatii, turism si farmaceutice.
Angajatii presteaza servicii pentru companii locale si globale, sunt vorbitori de romana, engleza, franceza, germana si italiana.
Xerox isi deruleaza activitatea in 180 de tari si are peste 130.000 de angajati.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS