In cazul lui Silviu Prigoana (foto), recunoscut ca un antreprenor constant, dinamic si eficient., autopromovarea l-a ajutat pe aceasta sa se infatiseze publicului ca un puternic si creativ om de afaceri.

Dan Voiculescu, cel care se afla pe locul 2, a fost propulsat tot de autopromovare, dar si de performanta si vizibilitatea businessului creat.

Irina Schrotter este un brand foarte respectat pentru bun-simt si disciplina, iar Viorel Catarama este perceput ca un mamut al afacerilor in Romania, cu un gen de charisma si notorietate care il propulseaza in top 10.

Dan Sucu se afla in spatele unui brand romanesc de succes, un brand care a reusit sa-si mentina calitatea constanta in timp si sa ramana activ chiar in vremuri de criza, iar Marius Ghenea este unul dintre cei mai promovati si recunoscuti exponenti ai generatiei de tineri antreprenori.

Ion Tiriac ocupa locul 7, nefiind recunoscut ca foarte activ si dinamic in ultima vreme.

"Rezultatele, data fiind natura de nisa educata a esantionului, sunt relevante pentru impactul puternic pe care mass-media tabloida il are asupra tuturor segmentelor sociale. Ne place sau nu, modelele societatii se vor forma din ce in ce mai mult din si prin presa/emisiunile/site-urile tabloide", comenteaza Cosmin Alexandru, Managing Partner B&P Brandivia pe blogul sau.

Vezi topul complet in Galeria Foto!