Sharp a deschis un birou in Romania. Vrea o cota de piata de 5% pe termen mediu
Compania japoneza Sharp va deschide pana la finele lunii septembrie un birou in Romania. Obiectivele acestuia sunt, pe termen mediu, atingerea unei cote de 5% pe piata produselor electronice si vanzari de 8-10 milioane de euro, a declarat presedintele Sharp Electronics Europa de Est, Jacek Klekowski.
"In prezent, vanzarile Sharp in Romania se situeaza sub acest obiectiv, cifra fiind sub potentialul brandului, unul premium. Rezultatele mai putin bune ale Sharp in Romania sunt efectul neintelegerii specificului acestei piete de catre firma care se ocupa cu distributia produselor noastre, care coordona operatiunile de la Viena", a spus Klekowski.
Vanzarile companiei japoneze in Romania reprezinta in prezent mai putin de 2% din piata produselor electronice.
Oficialul Sharp a adaugat ca decizia privind deschiderea unui birou in Romania a luat in calcul dimensiunea pietei locale si dinamica PIB.
"De ce Romania? In primul rand, Romania are peste 20 milioane de locuitori, iar populatia este relativ tanara, comparativ cu alte state din Europa de Vest. De asemenea, numarul conexiunilor la Internet se apropie de 10 milioane, iar dinamica investitiilor si a Produsului Intern Brut este crescatoare", a afirmat Klekowski.
El a evitat sa prezinte valoarea investitiei Sharp pentru deschiderea biroului in Romania, care va coordona si operatiunile din Bulgaria.
"Politica firmei nu permite prezentarea cifrei. Va asigur insa ca fondurile vor fi pe masura brandului", a spus reprezentantul Sharp, care a adaugat ca va fi deschis si un call-center.
Extinderea Sharp pe piata din Romania, alaturi de infiintarea mai multor filiale europene Sharp, face parte din strategia de dezvoltare a activitatilor companiei japoneze pe mai multe piete din Europa de Est.
Gama de produse pe care filiala Sharp din Romania o va comercializa pe piata locala include electronice de larg consum si electrocasnice, respectiv televizoare LCD, echipamente audio, frigidere, congelatoare, cuptoare cu microunde, cuptoare cu aburi Steamwave, aparate de aer condiționat, purificatoare si umidificatoare de aer.
Potrivit sefului Sharp Romania, Bogdan Pasat, producatorul japonez are o cota de piata de sub 2%.
"Aceasta cifra se refera la toate produsele electrocasnice. Pe segmentul televizoarelor cu diagonale mari, peste 150 centimetri, Sharp ocupa primul loc, cu o cota de 47%. Pentru producatorul japonez segmentul TV este foarte important, in conditiile in care in Romania se vand anual 700.000 de unitati, iar valoarea pietei se situeaza in jurul a 1 miliard de lei", a spus Pasat.
Infiintat in anul 1912, Sharp este unul dintre cei mai importanti producatori internationali de produse electronice, cu afaceri de 20,5 miliarde de euro in anul fiscal aprilie 2011- aprilie 2012.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS