Cosmetic Plant, compania romaneasca infiintata in '91, cu 1.000 dolari, vrea sa-si majoreze capacitatea de productie cu 70% si exporturile. Cifra de afaceri in 2013: 1,6 mil. euro
Cosmetic Plant din Cluj-Napoca estimeaza pentru anul acesta o crestere intre 5 si 10% a cifrei de afaceri fata de 2013, cand s-a situat la 1,6 milioane euro, si are in plan extinderea capacitatii de productie cu aproximativ 70% si majorarea ponderii exporturilor.
"In acest moment, Cosmetic Plant exporta produse in tari precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan sau Austria. Obiectivul nostru principal pentru anul 2014 este cresterea ponderii exporturilor in business-ul companiei prin promovarea produselor noastre intr-un mod mai activ pe pietele straine", a declarat Susana Laszlo, directorul general si unul dintre actionarii producatorului de cosmetice.
Cele mai vandute produse Cosmetic Plant sunt cremele pentru ingrijirea tenului si produsele pentru protectie solara.
In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, impartite in 16 game, in functie de ingredientul bio-activ sau de utilizarea produsului.
Cosmetic Plant a fost infiintata in 1991 de farmacista Ileana Mester, mama Susanei Laszlo, intr-un spatiu de 40 metri patrati, cu o investitie de aproape 1.000 dolari. De atunci, compania a investit in jur de 2 milioane de euro in dezvoltare, in prezent desfasurandu-si activitatea intr-o fabrica de 1.700 metri patrati, cu o capacitate de 1,5 milioane de produse pe an.
"Daca ne raportam doar la investitiile recente, noua unitate de productie, data in folosinta in urma cu un an, a absorbit 750.000 de euro (...). Fabrica functioneaza intr-o cladire noua si moderna ce respecta standardele europene referitoare la productia de produse cosmetice. Referitor la investitiile planificate pentru acest an, avem in plan o retehnologizare prin participarea la un proiect co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, un proiect de investitii nerambursabile in cadrul caruia achizitionam doua utilaje noi cu ajutorul carora capacitatea noastra de productie va creste cu aproximativ 70%", a mai spus Laszlo.
Recent, compania a primit la Bruxelles un premiu pentru excelenta in calitate cu doua produse din gama Bioliv si estimeaza ca acesta va avea un impact pozitiv al afacerilor din acest an, la fel ca in 2013.
"In 2013, produsele din cadrul acestei game au insumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizata pe plan local. Castigarea premiului in 2013 a dus la o crestere a interesului pentru gama Bioliv si pe pietele externe. Astfel, daca anul trecut doar 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de aceasta gama, in acest moment ponderea a ajuns la peste 10%", a adaugat Laszlo.
Potrivit datelor de la Registrul Comertului, actionarii producatorului sunt Susana Laszlo - 40%, Katalin-Erzsebet Racz - 40% si Tiberiu Mester - 34%.
Anul trecut, Cosmetic Plant a avut un profit de 756.120 lei (171.000 euro), in scadere cu aproape 18% comparativ cu 2012, cand a raportat 920.000 lei, conform informatiilor publicate pe site-ul ministerului Finantelor Publice.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS