Cele două companii au început integrarea magazinelor de proximitate MyAuchan în staţiile de alimentare Petrom, proiect în care vor investi peste 50 de milioane de euro pentru modernizarea celor aproximativ 400 de benzinării. Astfel, în perioada 2021 - 2024, acestea vor fi reamenajate, atât la interior, cât şi la exterior.

În exteriorul staţiilor Petrom, elementele de identitate vizuală din prezent vor fi înlocuite şi se vor efectua lucrări de modernizare în zona pompelor şi a serviciilor adiacente (spălătoria auto, alimentarea cu GPL).

În plus, vor fi şi cinci staţii-pilot în cadrul cărora vor fi adăugate soluţii de plată cu cardul şi cu telefonul mobil la pompă şi vor fi implementate culoare rapide pentru alimentare cu carburanţi.

"Printr-un mix unic ce reuneşte alimentarea cu combustibil şi un comerţ modern cu produsele necesare zi de zi, completat de o serie de servicii profesioniste atât in-store cât şi digitale, respectiv o experienţa deosebită, magazinele MyAuchan deschise în staţiile Petrom îşi propun să devină un pasaj util, plăcut şi avantajos pentru societatea modernă aflată în permanentă mişcare. Inaugurăm astăzi prima staţie complet modernizată şi ne continuăm acest plan ambiţios ce presupune remodelări progresive de circa 100 de staţii pe an. Suntem bucuroşi că diferenţa Auchan va putea ajunge, graţie parteneriatului cu Petrom, în peste 250 de noi localităţi", a arătat, la rândul său, directorul general al Auchan Retail România, Ionuţ Ardeleanu.

Magazinele de proximitate MyAuchan vor fi integrate în locul spaţiilor comerciale existente din staţiile Petrom.