Pepsi imbraca haine noi iarna aceasta. Nu vei mai recunoaste sticlele cunoscutei bauturi
In decembrie, Pepsi pregateste o editie speciala de Craciun. Compania va modifica ambalajul pentru a fi in ton cu perioada sarbatorilor de iarna. Sticlele vor avea etichete albe, cu oameni de zapada, iar bautura va fi transparenta. Gustul va fi si el unul special, cu aroma de mandarine, informeaza brandchannel.com.
In paralel, compania aduce un omagiu unora dintre cei mai mari vizionari ai lumii, prin reprezentarea lor pe cutiile de suc. Printre acestia se numara bucatarul-sef Ferran Adria (fondatorul restaurantului El Bulli), expertul in robotica Dennis Hong, paleontologul Jack Horner, exploratorul si omul de stiinta Angela Posada-Swafford, psihologul Nancy Segal si artistul Mikel Urmeneta.
Mai mult, cei de la Pepsi pregatesc lansarea unui sortiment special, mai sanatos. Asta dupa ce japonezii au executat teste in laboratoare pentru noi racoritoare, iar companiei i-a placut ce a vazut. In 2006, Institutul National de Sanatate si nutritie din Japonia a ajuns la concluzia ca o dieta bogata in dextrina (sortiment de carbohidrati) reduce asimilarea grasimii in organism, scrie BrandChannel.com. Ideea a fost preluata de PepsiCo si Suntory, unic distribuitor al Pepsi in Japonia.
Aceasta nu este singura schimbare pe care gigantul bauturilor racoritoare o pregateste. Pepsi a incercat deja mai multe sortimente de bauturi in Japonia: cola cu aroma de iaurt, pepene rosu sau capsuni si lapte.