Orange România anunță un nou Chief Marketing Officer
Pierre-Etienne Cizeron
Orange România anunță numirea lui Pierre-Etienne Cizeron în rolul de Chief Marketing Officer începând cu 16 martie 2020, înlocuindu-l pe Yves Martin, care va prelua un rol executiv în cadrul unei alte divizii a Grupului Orange.
Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de telecomunicații, Pierre-Etienne va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, cu accent pe convergența fix-mobil și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile. În acest rol, Pierre-Etienne va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, și va fi membru al echipei executive a companiei.
Parte a echipei Orange din 2006, Pierre-Etienne a deținut mai multe roluri în zona comercială și de marketing și a lucrat în diverse piețe din America, Europa și Africa. În timpul mandatului său la Orange Egipt, în funcția de Chief B2C Business Units Officer, Pierre-Etienne a coordonat cu succes strategii cu impact pozitiv asupra veniturilor și în accelerarea adopției serviciilor digitale, pe o piață foarte competitivă.
Înainte de aceasta, în calitate de VP Consumer Marketing pentru Orange Group, a avut un rol semnificativ în sprijinirea activităților comerciale și de marketing ale filialelor Orange, inclusiv pentru România. De asemenea, a deținut funcția de Chief Marketing & Commercial Officer la Orange Caraibe.
Absolvent de MBA la HEC Paris, Pierre deține două diplome de master în marketing și telecomunicații.
Yves Martin s-a alăturat echipei Orange România în 2016 și a contribuit semnificativ la consolidarea poziției de lider a companiei prin crearea de oferte convergente atractive și o strategie digitală care a răspuns nevoilor în schimbare ale pieței locale.
În timpul mandatului său, Yves a condus cu succes lansarea Orange Love, a unor produse și servicii inovative precum e-Sim, Number Share, strategia de marketing pentru 5G, precum și campanii remarcabile de comunicare, care au consolidat poziția de lider a brandului Orange.
Mai multe despre:
#Orange Romania
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS