Tot mai multe multinationale ajung sa cheltuiasca anual intre 200 si 300 miliarde de dolari, costuri legate de stresul produs angajatilor, spune Arianna Huffington, presedinta platformei de stiri Huffington Post, intr-un interviu acordat Business Insider.

Huffington, de pilda, compania antreprenoarei americane cu origini grecesti, a gasit o solutie cat se poate de simpla si de placuta de angajati. Sediul din New York al cunoscutului site de stiri dispune de doua camere in care salariatii sunt invitati sa traga cate un pui de somn. Siesta se face insa cu programare: angajatii trebuie sa isi anunte din timp dorinta de a folosi una dintre camere pentru o ora de odihna.

Asa cum era de asteptat, incaperile sunt in permanenta ocupate.

“Cred ca este un lucru foarte bun ca avem asa ceva la birou. Pan la urma, cel mai important lucru e sa ai energie la locul de munca. Nu conteaza atat de mult cate ore stam efectiv la birou ci, mai ales, cat de prezenti si de concentrati suntem. Prefer ca oamenii cu care lucrez sa se retraga la pranz, de pilda, 20-30 minute si sa se odihneasca, daca simt ca sunt coplesiti, decat sa bea 15 cafele”, expica Arianna Huffington.