Compania nipona spera la o revitalizare in perioada sarbatorilor de iarna. Noile estimari arata insa ca Nintendo a avut vanzari slabe de console si jocuri atunci, mai ales pentru Wii U, care a inregistrat dificultati chiar de la lansare din cauza concurentei jocurilor de pe retelele sociale, smartphone-uri si tablete, transmite Mediafax.

Nintendo a evitat astfel de platforme, sustinand ca mentinerea experientei jucatorilor pe produsele companiei este esentiala pentru a supravietui. 

Compania a avut de infruntat si o competitie mai dura din partea rivalilor Sony si Microsoft, care au lansat recent ultimele generatii ale propriilor console, tehnologic superioare Wii U. 

La sfarsitul lunii octombrie, Nintendo arata insa incredere in privinta vanzarilor. Presedintele companiei, Satoru Iwata, declara intr-o conferinta de presa ca evolutia va fi sustinuta de noile jocuri care urmau sa fie publicate in sezonul sarbatorilor de iarna. 

Nintendo a informat acum ca se asteapta la o pierdere operationala de 35 de miliarde de yeni (335,3 milioane de dolari), in timp ce in aprilie estima profit de 100 de miliarde de yeni (960 milioane de dolari).

Pentru anul fiscal precedent, incheiat in martie 2013, compania a raportat o pierdere de 36,4 miliarde de yeni (350 milioane dolari). 

Vanzarile ar urma sa se situeze la 590 de miliarde de yeni (5,65 miliarde dolari), cu 36% sub nivel de 920 de miliarde de yeni (8,8 miliarde dolari) anticipat anterior.