La Fantana se concentreaza pe locuinte. Piata apei pentru birouri se apropie de maturitate
Vanzarile de apa pentru birouri se apropie de maturitate. Este motivul pentru care La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, se concentreaza pe piata purificatoarelor de apa pentru locuinte.
Compania a avut in 2013 o cifra de afaceri de 23,5 milioane de euro, iar pentru acest an si-a propus o crestere cu 8%.
"Piata de aprovizionare cu apa pentru birouri se indreapta spre maturitate. Potential exista, dar este conditionat de contextul economic. Fara o crestere care sa genereze un sentiment de incredere puternic si disponibilitati efective de resurse, piata evolueaza lent. De aceea ne dorim sa crestem pe segmentul purificatoarelor pentru acasa. Companiile deja cer aceste sisteme", a declarat Adrian Nanulescu, directorul general al La Fantana Grup.
Compania este lider de piata pe segmentul apa in sistem watercooler (imbuteliata sau apa purificata) cu peste 110.000 de aparate in Romania si mai mult de 25.000 de unitati in Serbia.
Piata locala este estimata la 30,5 milioane de euro in 2013, valoarea acesteia pe anul curent urmand sa inregistreze o crestere usoara, de pana la 6 %.
"Detinem 75% din piata de sisteme de filtrare pentru companii. Pentru segmentul domestic nu exista date specifice. Este o piata fragmentata intre mai multe solutii, de la watercoolere cu sistem de filtrare, la cartuse montate la retea sau cani filtrante", a spus Nanulescu.
Grupul La Fantana numara peste 800 de angajati in Romania si Serbia, doua unitati de imbuteliere a apei in Romania (Bucuresti si Talmaciu, judetul Sibiu) si o unitate la Mitrovo Polje, in Serbia.