Inditex, proprietarul Zara, anunță un profit în creștere cu 7%. Vânzările oline ale retailerului spaniol au explodat anul trecut
Zara, Inditex
Grupul spaniol Inditex, cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a raportat miercuri o creştere de 7% a profitului net anual, în pofida problemelor provocate de aprecierea monedei euro, graţie unei creşteri de două cifre a vânzărilor online, informează Reuters.
Inditex, companie ce deţine opt branduri precum Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti şi Pull&Bear, a realizat în anul financiar februarie 2017- ianuarie 2018 un profit net de 3,37 miliarde euro şi venituri de 25,34 miliarde euro, în linie cu estimările analiştilor intervievaţi de Reuters, scrie Agerpres.
Grupul spaniol a precizat că vânzările sale online au crescut cu 41% în ritm anual şi au reprezentat 10% din vânzările totale în 2017.
În aceste condiţii, Inditex a propus un dividend de 0,75 euro pe acţiune, în creştere cu 10,3% comparativ cu anul precedent.
Grupul Inditex deţine peste 7.500 magazine în 94 de ţări. În România, la finele anului trecut, reţeaua Inditex era formată din 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti.