Compania care administreaza hotelul situat in apropiere de Piata Romana din Capitala a incheiat 2016 cu o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, din care 55% din cazare, 30% din F&B (Food and beverage- mancare si bautura) si 15% din chirii. Reprezentantii Sheraton estimeaza ca ponderea F&B va creste anul acesta.

Pentru prima parte a anului, compania are programate investitii de peste 350.000 de euro in cofetaria Centro, in crearea unui centru de relaxare ce va fi deschis la inceputul lunii iulie si in extinderea parcarii.

Printre obiectivele Sheraton de anul acesta se numara si refacerea intregului meniu si repozitionarea restaurantului Avalon, respectand cele mai inalte standarde de calitate pentru un hotel de 5 stele.

In acest context, Ashlie Dias, executive Chef, si Bogdan Bazaoache, manager al departamentului F&B, lucreaza, din luna mai, pentru hotel.

In urma preluarii, Marriott a devenit cel mai mare lant hotelier din lume cu 30 de branduri distincte (19 branduri din lantul Marriott si 11 Starwood).

Hotelul Sheraton din Bucuresti are 270 de camere, un centru de conferinte de 1.200 metri patrati si o zona de restaurant. Cu o istorie de 80 de ani, Sheraton este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate lanturi hoteliere la nivel international, cu 500 de hoteluri.